tisdag 18 september 2007

Bullkalas!


Jaha, då var det et tag sen jag skrev igen och nu är det tisdag så därför tänkte jag slå ihop detta inlägget med ett tisdgstema!
Jag har bakat bullar idag och de blev ganska så nyss färdiga! Mmmm, så gott min kära sambo kommer tycka det luktar när han kommer hem!
Jag gjorde några bullar i en muffinsform och några på vanligt vis så därför jag tyckte de passade in i dagens tema eftersom de blev så olika!

I förmiddags var Buster och jag hos fotografen för att ta 1-års kort!! ÅÅ va fina de blev! Ska bli kul sen att få se dem på riktigt!
Tror att jag ska beställa en förstoring i svart/vit. Hade vart kul att ha!

Nepp, nu ska jag äta en bulle! :-)

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt att överaska din sambo med goda bullar! Såg riktigt gott ut

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker kanelbullar brukar bli väldigt olika. Så sedan blir det ju så svårt när man ska fördela rättvist.
    Trevlig bild. Jag kan riktigt känna doften av bullarna!

    SvaraRadera
  3. Åh, så gott! Jag är svag för kanelbullar, det är det godaste jag vet!
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott det ser ut! =) Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  5. Jodå, det finns allt så fina ljusstakar hä också ;) Men tror de var rätt så nyinkomna... 3 st är från åhléns och den 4:e för klotljus hittade jag på hemtex!
    Hoppas allt är bra med er i höstrusket! kram / Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)