onsdag 25 juni 2014

Träning

Hej!! Vilken bra dag jag har haft idag!! Nu e 2:a passet för idag avklarat!! Så grymt skönt när man kommit igång ordentligt med träningen igen!! 
I morses hick jag upp innan barnen och satte på en dvd med Annika Sjöö! Precis genomsvettig efter 40 min! Inga redskap behövs, bara att köra på!! 
Nu ikväll åkte jag till onyx och körde lite kondition och sen styrka på det!! 
Fick även med mig grannen! Roligt med sällskap! 
Innan min träning dricker jag herbalife Formula 1 sport ( den lilla burken) och direkt efter dricker jag rebuild strength. En riktigt bra återhämtnings shake. Allt för att maxa träningen!! Nu jäklar vill jag ha lite synliga muskler!! 

Kan verkligen rekommendera dessa! Hlr av dig om du är intresserad då jag är distributör för herbalife!! Dricker ofta mina andra shaker med olika smaker för att få i mitt dagliga protein!! Är såå pigg av detta! Vaknar alltid utvilad, sockerbehovet är borta och jag orkar prestera mer oavsett vad det gäller. 
Hör av dig så gör jag gärna en kostnadsfri kostanalys åt just dig!

Har även hunnit med en tur till ramnaparken idag med barnen! De har en superfin lekplats där! Barnen hade riktigt kul och inte en krona kostade det!! Gäller att komma på alla små guldkorn man kan göra utan att det ska behöva kosta en halv förmögenhet! Vi åkte linbana och jag jagade barnen runt hela lekplatsen! Även det blev motion OCH mycket skratt!!




1 kommentar:

  1. Det var värst vad du har kommit igång! Vi går ta en rejäl PW här varje morgon när du kommer ner! Du får bli min personliga tränare när du är här !! Så fin lekplatsen vid Ramnasjön har blivit! Såg ju att de renoverade där innan vi flyttade... Ser att ni har det gott! Härligt! Kram på er! Härligt sommarlov barnen har!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)