måndag 9 juni 2014

Saknat mig??

Hej! Är det någon som har saknat mig här på bloggen? Det var jättelängesen jag skrev men det har sina orsaker... 

Deg har hänt väldigt mycket sen sist. Min stora kärlek som jag trodde skulle vara för evigt har rasat samman... Den andra hälften ville inte mer... Det har varit fruktansvärt tungt, jobbigt, ensamt, ledsamt och det jävligaste jag varit med om. Att bli lämnad efter 13 år är ingen hit. 

Det finns så mycket att berätta om detta men känner att det är väldigt privat. Så pratar hellre om det med dem jag känner. 

Jag bor numera i en liten lägenhet på trandared. Jag trivs bra där men det är så oerhört tomt r barnen inte är hos mig. Jag har kommit in i en down period nu. Allt känns jobbigt och ensamt. Ingen att bolla idéer med när det gäller möblering, semester mm... Är så van att alltid kunna vända mig om till den man älskar och få ett ärligt svar. Vänner har jag ju men deras liv rullar på som vanligt... Det är mitt liv som är förändrat och jag kan inte begära detsamma av dem. 

Nej, ibland blir inte livet som man tänkt sig... Var rädda om er!!




Det absolut finaste jag har!!❤️

2 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig! Men du vad ledsamt fast du ska se att det blir bra tillslut. Bättre att leva själv än att leva med någon som inte älskar en. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att se ett inlägg från dig igen, har saknat det jättemycket. Fint inlägg av dig. Förstår att det varit otroligt tungt för dig, har försökt stött så gott jag kunnat, men det är förstås ändå inte det samma. Du fixar det hjärtat, du har så många runtomkring dig och när man minst anar det så visar livet en ny sida för dig! Allt ordnar sig, allt har en mening. Älskar dig. Mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)