söndag 22 juni 2014

Semester

Hej på er!!
Har dröjt lite sen jag skrev. Har inte kommit igång ned skrivandet så bra märker jag... Men vill ni att jag ska fortsätta så vore det kul med lite respons!

Hur har eran midsommar varit??
Jag jobbade hela midsommarafton. Jobbade ett helt dygn. Men vi hade en riktigt trevlig dag!! Firade dagen ute i hoffsnäs med picknick, sol och dans runt midsommarstången! På kvällen blev det grillat! En fantastiskt härlig dag! Barnen hade också roligt! De var på Liseberg med sin pappa!! Fick ett sms om att de skulle gå all in!:-) 
Även om jag jobbade och hade en trevlig dag så självklart saknade jag barnen!! Första midsommar som jag inte träffade barnen... Kändes i hjärtat. Men jag vet att de har det bra ändå så jag e ju inte orolig för dem, men klart man hade velat fira ett traditionellt midsommarfirande tillsammans med sina små!

Om en stund kommer Molly hem till mig! Buster ville sova hos en kompis. Men annars ska de vara hos mig i 2 veckor nu! För nu har min semester börjat!!

Jag har kommit igång bra med träningen nu igen!! Detr så sjukt gött nör man kommit in i sitt flow igen!! 
Löste ett sommarkort på onyx för ett par veckor sedan! denna veckan har jag tränat 5 ggr!! Brukar först springa ett par km på bandet för lite uppvärmning, sen har jag kört mycket styrka!! Vill försöka få lite muskler nu som syns! 😊 tror ni jag lyckas? Tänk om jag skulle få rutor på magen efter 2 kids! Fasen vad coolt det hade vart!!

Bjuder på ett par bilder från senaste dagarna!




3 kommentarer:

  1. Förstår att det kändes konstigt utan barnen, men du vet att de hade jättekul så då känner man sig lugn. Nästa midsommar firar ni nog tillsammans igen!
    Gött med semester! Ser så framemot att du ska komma ner! Jättekul! Då ska vi ha det gott!
    Det var värst vad du tränar då! Du är snart värre än Toftby! Bra jobbat! Jag har kommit ur spår lite pga att det varit så mycket jobb sista veckan, men jag tar snart tag i det igen! Man mår så bra av att röra lite på sig! Fina bolder på fina dej! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. jag kikar in här och läser och vill gärna att du fortsätetr blogga! När vi inte ses så ofta känns det bra att hänga med i hur du har det! Kram Malin U

    SvaraRadera
  3. Ja jag aär också glad att du är igång igen! dessutom lite bilder så man får se barnen emellanåt! Fortsätt Frida, uppskattas nog av många!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)