torsdag 12 juni 2014

Skolavslutning

Hej på er!! 
Körde våran älskade Buster i morses till hans sista skoldag i åk 1 i Kinnarumma skolan. Till hösten blir det ny skola, ny klass, ny lärare mm. Det känns lite konstigt i magen sa han i bilen i morses! Klart att det gör. Det är väl inte alls konstigt. Massa nya förändringar för honom nu...

Både B och jag, hans morfar, E och hans farmor kom och tittade när alla barnen sjöng så fint! Flera sånger framfördes!! Jag blev nästan lite tårögd... Känns vemodigt på nått vis och jag ör fortfarande så känslosam efter allt...



Vi åkte sen hem till oss där det bjöds på fika som Buster själv hade fått önska. Han ville ha prinsesstårta! Klart han fick det!! Jag hade gärna bakat nått somrigt men självklart fick han välja! 

Nu väntar ett härligt sommarlov för båda innan det är dax att börja 2:an och förskoleklass!! När blev de så stora??😳 

Fog kort ned den riktiga systemkameran oxå. Kanske kan bjuda på mer kort i morrn. Men nu blir det sovdax! 


1 kommentar:

  1. Så mysigt med skolavslutning, det är något visst! Så roligt att så många kom med och tittade! Önskar att jag kunnat vara där också. Så stor han har blivit, redan börja 2an till hösten! Lilla Buster som allt varit en sån himla go kille! Stor kram till dig från mormor! Och lilla Molly som börjar till hösten, var tog åren vägen.... Önskar er ett jättefint och härligt och roligt sommarlov båda två!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)