fredag 22 februari 2013

Sol och bad

Hej på er!!

Ni som följer mig på instagram vet ju lite vad vi gör och vart vi håller hus men tänkte ändå skriva några rader!

Följ mig gärna på instagram för att se bilder!! Fridas82 heter jag där!

Vi har redan varit här 1 vecka nu!! Oj vad tiden rusar iväg men tycker ändå vi hunnit med en del på dessa dagar!!

Att träffa Elin igen är så jäkla mysigt!! Gud vad tycker om denna tjejen mycket!!
I söndags bestämde vi oss för att gå ut bara hon och jag på kvällen! Hahaha!! Hade skitkul! Först satt vi på marsbar och sedan åkte vi till Gecko bar! Vi la oss nog vid 03 tror jag! Blev lite sent men hade grymt kul!!

Annars är det mest sol och bad på dagarna!! Igår åkte vi ut med en båt som Elin jobbar på! En 2,5 timmas båtfärd ut till Similan Islands! Dit måste ni åka!!
Otroligt vackert! Kritvita stränder och turkost vatten! Bra snorkling med mängder av fiskar i vattnet!!
Buster var jätteduktig och tyckte så klart att detta var superkul!!
Björn dök samtidigt för han passar på att ta dykarcertifikat!

I morgon åker vi vidare från Khao Lak men får se vart vi tar vägen!

Kram på er där hemma!!





1 kommentar:

  1. Jag följer er på resan öven om jag inte skriver så ofta.. ;-) och tycker det är jättekul när du lägger upp bilder!!! Fortsätt njuta!!! :-) ser underbart ut!!!!!! Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)