onsdag 6 februari 2013

Massa ärenden

Hej på er!
I morses var det dags för Buster att gå till skolan igen! Äntligen är vi friska!!
Blir ju totalt isolerade av magsjukan! Dötrist!!
I morgon ska jag jag äntligen jobba igen! Men först har jag haft en ledig dag!! Lämnade Molly en stund på dagis i morses för jag skulle göra cellprovskontroll!! Usch vad obehagligt det är att sätta sig i den där stolen! Men bra när det är gjort! Visste ni att många tjejer väljer att strunta i att göra denna kontrollen? Just för att det förmodligen är obehaglig känsla e man sitter där! Men jag tycker absolut att det är bra att kunna få möjlighet att göra detta testet!

Molly och jag har gjort lite andra små ärenden och nu ikväll har barnen haft sin dans och crossfit!

Jag körde ett pass här hemma när de hade somnat!! Gillar min dvd!! Mage, rumpa och lår! Den känns vill jag lova! Körde samma igår så i morgon kommer det nog svida lite!:-)

Fick min topp idag från love forever som jag hade beställt! Superfin!!

Snart dax att byta mobil igen! Har någon bra förslag! Antingen en iPhone 5 eller samsung galaxy tror jag det får bli! Kul att byta märke för en gångs skull kanske!

På lördag ska jag jobba istället för i måndags så jag fick försöka lösa det med barnvakt eftersom pappan i huset Inter hemma då!
Tur jag jag en supersnäll svägerska!! Tack snälla Hannah säger jag!! Hon tar med sig barnen till Uddis och kommer hem söndag em igen! Tänk vad kul de kommer få! Men vad ska jag göra lördag kväll helt själv nu då? Förslag??!:-)

Nepp, sängen kallar så jag orkar upp tidigt i morgon!
Natti Natti!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)