söndag 3 februari 2013

Sista och första!

Hejsan! I torsdags var min sista dag på gamla jobbet!!! KÄndes hur konstigt som helst! Har ändå varit där i över 10 år och när helt plötsligt en ny vardag väntar runt hörnet så kändes det så overkligt!
Jag blev överraskad av tårta, blommor, ett fint kort och en personlig tavla! Alla hade fått säga ett ord som de tyckte passade in på mig. Alla dessa orden finns på tavlan som jag fick! Ni ska få se den om ni vill??! Kommentera gärna....det glöms bort en hel del.... :-(
Jag kommer såklart att sakna alla mina goa vänner där men vi kommer nog ses ändå! Många av dem kommer jag hålla kontakten med!!

I fredags var det då dags för min första dag på nya jobbet!! Det känns kanon!! Jag följde med S till skolan och hjälpte till med det som behövdes!

Massa tider att hålla reda på och en hel del att lära sig! Men det kommer jag att fixa galant!! Känns riktigt skoj faktiskt!!! Jag är taggad! Stor skillnad på mitt gamla schema också! Kommer vara ledig mycket er!!! Underbart med mer tid med barnen!!

I fredags kväll efter jobbet åkte jag och Hannah till Kökét och åt. Vi firade oss för att vi hade nytt jobb båda två! Vi åt kanongod mat och fick bra service!

Ledig igår och idag! I morgon ska jag till det nya jobbet igen!! :-) Kul!!

Idag blir det en visit på båtmässan! Kanske hittar nått kul till husbilen där!

Väntar på denna fina nu! Beställt den billigare genom Toftbys blogg!:-) kommer bli fin i Thailand!

1 kommentar:

  1. Jättefin topp! Såg den också! Du blir så fin i den!
    Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)