söndag 30 september 2012

Vigsel i Madrid!

Hej på er!!

Hur har ni det?
Är nu hemma efter ett par dagar i Madrid!
Min fina och underbara vän Therese och hennes Steffen har blivit man och hustru! En vigsel som Björn och jag skulle få närvara på och vara deras vittnen!!

En ÄRA såklart!!
Förmiddagen gjorde Therese och jag oss i ordning! Jag sminkade henne och lockade hennes hår! Hon blev vacker som en dag! Vi tog oss till Norska ambassaden och där hölls vigseln. En snabb men vacker sådan!
Sedan blev det god lunch och en massa cava!
Det enda tråkiga var att det inte blev riktigt som de hade tänkt sig vädermässigt!! Regn! Det regnade H.E.L.A dagen! Usch vilken otur! De hade tänkt att vi skulle äta picknick ute i en vacker park och därefter skulle jag fota dem...men vi fick göra det bästa utav det! Många bilder blev väldigt bra ändå och god lunch åt vi iallafall! :-)

Bjuder på ett par bilder från denna dag! Har bara lagt in hälften av bilderna men här kommer ett par! :-)





3 kommentarer:

  1. Va fina dom är!! Och du med för den delen :-)
    Kram Vickan

    SvaraRadera
  2. Hihi! Tack Vickan!! Vad gullig du är!:-)

    SvaraRadera
  3. Så mysigt!! Synd med vädret, men man får ju göra det bästa man kan ändå såklart!! Fina ni var!! Jättefin lugg frida!!!!! Ses snart! Imorgon kväll åker vi hem. Puss

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)