fredag 21 september 2012

Höstfrisyr!!

Hej på er!! Fredag idag och ledig!!
Har hunnit med massor! På morgonen blev det den dagliga pw:n! Vi har varit på BVC med Molly! 104,5 cm lång och 17,6 kg!!:-) lillan börjar bli stor!
Hon skötte sig utmärkt med att både pärla, rita och räkna!! Hon gick igenom 4 års besiktningen utan anmärkning!

Jag har packat barnens väska för att lämna dem hos mormor och Lars! De ska ut med husbilen!! som de har längtat! Neddräkningen är nu äntligen klar, de sitter i bilen på väg till Uddevalla nu! Vi åker dit i morrn för att gå på en skojig kräftskiva!! Då möts vi igen!

Jag har även vart hos min älskade frissa!! Jag blir alltid lika nöjd! Maria e sååå duktig! Nu blev det en ny frisyr!! Alltid kul med lite förändring!! Nu har jag lugg som ni ser och mörkbrun färg med små ljusare partier nedtill! Blev jättenöjd!

Har hämtat min nya kofta idag med!!! Riktigt mysig!! Love it!

Nu ska min kära man och jag ut på middag och därefter bio! Ska bli riktigt gott! Man får passa på mör man är barnlös en regnig kväll som denna!! Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)