söndag 9 september 2012

Nöjd

Hej på er! Ja, då var denna härliga helg till ända. Kalas och idag blev det husbilsmässa!!
Vi har varit sugna på husbil sen tidigt i somras... Men vi blev med tält istället ju!! Det gick också bra, men gud så roligt det hade varit med en husbil!! Vi blev ju inte mindre sugna idag direkt!!

Barnen tyckte detta var jätteroligt och gå in och ur en massa husbilar! Buster har bestämda åsikter minsann! Husbil vill jag ha!! Det kan vi väl köpa! Inte husvagn pappa!! Husbil kan vi väl ha!:-) lät så roligt!!

Ja, gärna! Men tänk om man kan vinna på lotto nån gång! Det hade ju inte vart fel. Men ska vi ha någon så vill vi ha en liten äldre modell! Vi nöjer oss med det! Ja, vi får drömma oss bort så kanske det en vacker dag blir en husbil!

Eftersom vi har gått precis hela dagen så avslutade jag nu dagen med en pw på 40 min! Såå gött!!

Kan meddela att jag skrev in mig på viktväktarna för 6 veckor sedan. Jag är bara online medlem och använder mig av appen på min ajfån!!:-)
På denna tiden har jag gått ner 4,5 kg. Det är ett genomsnitt på -0,75 kg i veckan. Det är helt ok tycker jag!!

Det är ju egentligen fruktansvärt enkelt att följa kostprogrammet! Hade hört innan av en tjej att det går inte att misslyckas om man laddar hem deras app och det kan jag nog hålla med om!! Ett hett tips om man vill försöka klämma några kg! Jag har som mål att gå ner 6 kg till! Får se när jag når det målet! Ingen brådska för min del. Hellre sakta men säkert!

Ja, är ni intresserade av lite uppdatering hur det går så får ni gärna skriva en kommentar till mig! För ärligt talat, det är ni inte så väldigt duktiga på annars!;-)

1 kommentar:

  1. Ja visst är det tråkigt när man ser hur många som läser på ens blogg, men aldrig någon som lämnar en kommentar :-(
    Husbil hade inte suttit fel, men som sagt vinna på lotto först så kanske det blir en sådan :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)