söndag 2 september 2012

Jobb helg

Ååå vad skönt det var att sätta ner rumpan i soffan nu!! Har jobbat ett riktigt monsterpass! Torsdag dag, fredag kväll, lördag delad (7-13 -16-22) och idag fram till 16. Än är det inte slut! Jobbar även i morrn men sen väntar äntligen en ledig dag!!! Därefter är det jobb igen!

När jag kom hem idag började jag baka bullar med en gång! Låter knäppt men för mig är det en slags avkoppling! Strax därefter kom barnen hem!! Har inte sett dem sen i fredags kväll!! Eftersom jag jobbade igår och Björn skulle ut och fiska med jobbet så tog min snälla bror och goaste Hannah hand om barnen!! Mycket uppskattat! De var i djurparken igår och idag har de varit på varsit kalas!! Väldigt nöjda och glada barn!

Nu blir det väldigt lugnt fram till läggdags! Sen är det upp och hoppa i morrn bitti igen!

Så här fina blev bullarna!
Ja, just det ja... Björn fiskade ju som sagt var igår! Vill ni veta vad han fick? 105 st makrillar!!! Helt galet!! Har frusit ner dem och rökt en del och många har redan getts bort!:-)

God kväll på er! Nu ska vi äta kantarellpaj!!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)