torsdag 20 september 2012

Kläder

Hej på er!!
Nu har jag tagit helg!! :-) ÄNTLIGEN HELG!!!!! Mycket efterlängtad!

Jag har länge följt och tittat in en hel del på Johanna Toftbys blogg. Eftersom jag älskar kläder och är grymt intresserad av det! Älskar att shoppa nytt och att klä mig snyggt men också bekvämt!!


I går tittade jag in på Johannas sida och fick syn på denna kofta som hon hade på sig för ett modereportage. Det stod ingenting om den och jag blev nyfiken på varifrån den kom!! Jag tyckte den såg otroligt mysig och höstig ut!! En sådan kunde jag tänka mig blev min tanke!

Så, idag...åkte jag till Juta Boden en sväng! Jag fick presentkort där av mig älskling när vi firade 2 årig bröllopsdag!
Jag tittade på en massa nyheter som hade kommit in och helt plötsligt tar jag fram en exakt likadan som jag hade sett på bild!!
Herregud så skön den var på! En helt ljuvlig kofta från Odd Molly!! Den är nu undanlagd och ska hämtas i morgon!!! :-) Me like!! Så himla lustigt att det var denna jag hade sett och ville ha! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)