söndag 24 april 2011

Vår påsk

För det första...har det nästan kännts som midsommar!! Vilket väder vi har haft!!
Vi har haft det hur bra som helst!!
Barnen har letat efter påskägg i morfars trädgård!! Där blev det även riktigt god middag och smarrig efterätt!! I går, påskafton var vi hos gamla goda vänner. Där sprang ungarna runt och lekte, det blev grillat och såklart vin!

Idag har vi firat min goa lillebror här hos oss! I morgon, fyller han år!! Men istället för att sitta hemma i hans lägenhet var vi ute på våran altan istället!!! Våra nya utemöbler blev ordentligt invigda med smörgåstårta som vi blev bjudna på! :-)

I morgon fortsätter ledigheten för min familj men jag ska jobba några timmar på dagen.

Vilken helg!!! Jag är sååå nöjd och jag tror de andra instämmer!!
Här kommer några bilder på alla glada ungar denna fina påsk!



Barnens fina påskpynt från dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)