torsdag 14 april 2011

Tomt!

Idag har jag jobbat. Men kom ifrån redan kl 13.30! Riktigt skönt när det dessutom var skönt väder!
Direkt efter jobbet hämtade jag barnen och åkte ner till Gödestad och lämnade barnen hos farmor och farfar! De ska vara där ända till lördag eftermiddag! Bara leka och ha det kul!
Björn och jag ska väl egentligen inte göra nått särskilt, men ibland kan det vara nyttigt både för barn och föräldrar att vara utan varandra en stund. Att längta efter varandra är inte farligt!
MEN...sååå tomt det blev här hemma när jag kom hem igen!

Jag har pratat med B-M nu på kvällen!! De låg och sov så sött!! De var riktigt duktiga och snälla och de hade haft det jättekul!! Farmor hade plockat fram lite godis och de hade blivit alldeles saliga!! hihi...riktigt bortskämda blir de kan jag tänka mig! Men det ska man ju bli hos farmor och mormor!!

I morgon väntar en ledig dag från jobbet!! Fattar ni? Jag är LEDIG! Inga barn som är hemma och brötar runt eller som avbryter mig med det jag håller på med.. ;-)
Jag ska luncha på stan med min underbara vän Therese som är här i helgen och hälsar på!! Vi ses inte så ofta eftersom hon bor i Oslo. Ska bli jättekul! Ska nog ta mig en morgonpromenix och strosa i affärer med! :-) Gäller att passa på!!

Kram till er!

1 kommentar:

  1. Ja passa på att njuta!
    Låter så skönt att bara få lite egentid :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)