söndag 17 april 2011

shopping helg och utgång!

Sitter nu i soffan och barnen har ganska nyss lagt sig efter att ha varit ute och hjälpt pappa att elda lite och köra lite ris med fyrhjulingen!! Såå ljuvligt väder vi fick idag på eftermiddagen. Har ju nästan kännts som sommar även om det var lite kallt i vinden!

Idag har jag jobbat med både i fredags och igår var jag ledig! I fredags blev det en riktigt go dag. En egen dag som jag gjorde precis vad jag kände för! Jag åkte först till Sandared och tittade lite i affären Hemma hos oss!! Hjälpes vilken fin butik!! Massa fint där! Både kläder, leksaker, keramik och annat kul!! Det blev en liten pajform från greengate som jag invigde efter jobbet idag! En röd med vita prickar på! :-) Perfekt till sommarens kommande fikor!

Jag gick sen runt på stan och hittade jeans till mig, smycken och just det ja...jag gjorde mina ögonbryn riktigt fina på Helens Beauticenter också! Härligt!

Sedan blev det lunch ute i solen med fina Therese och hennes Steffen!! Jösses, det är inte var dag man sitter och lunchar på stan utan barn! Njuta var ordet!!

På kvällen blev det en liten barrunda med samma goa vän! Först mat på La Copita och därefter
Franks och Brasseriet!

Hade en riktigt rolig kväll!! Massa prat, skratt, god mat och dryck och även lite dans!
Igår hämtade vi våra små troll igen!! Underbart att träffa dem igen!! Som sagt...nyttigt att vara ifrån varandra lite någon gång för att få känna saknaden! Ååå, var gott det var att krama om varandra igen!
Detta var min helg! Hoppas du har haft det lika bra!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)