torsdag 7 april 2011

något fint

Buster sitter uppe men ska strax gå och sova. Mamma, det är inte mörkt än...jag ska sova när det är kväll ute! Hur förklarar man för en 4 åring att det faktiskt är kväll men att det fortfarande är ljust ute! Molly däremot...bad om att få gå och lägga sig nyss!! Hon sussar nog gott nu efter att ha lekt med mormor, badat & ätit pannkakor efter dagis!

Jag ska nog lägga mig tidigt idag med...har svag huvudvärk och haft mycket i huvudet det senaste!
Igår kväll satt jag och vakade över en gammal underbar tant som somnade in när jag satt där! En väldigt märklig upplevelse men samtidigt vacker och lite jobbig på samma gång!
Att sitta nära och märka, att helt plötsligt finns hon inte längre. Jag var den enda där...det kändes väldigt stort!! Man föds en gång, och man dör en gång och just denna fick jag var med om!! Att somna in gott för sista gången...det var så fridfullt och fint! Något jag inte vet om jag kommer att få uppleva igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)