söndag 3 april 2011

Trött i ögat

Jaa, den där lediga dagen...blev det inget med. Barnen och jag hade en mysig dag! Åkte till Knallerian en sväng och handlade lite! Helt plötsligt ringde min lur...det var kris på kvällen. Jag hoppade in. Det var min enda lediga dag denna veckan!! Jobbat mån-sön konstant!!!! Har varit trött och kännt mig gnällig och sur, inget bra resultat! Det var riktigt skönt att komma hem idag från jobbet och veta att jag nu har 2 lediga dagar framför mig!!
Igår jobbade jag delad tur. Hade några timmar mitt på dagen som jag var ledig! Först blev det en tur på stan och sen stack vi till Leos Lekland med barnen!! Det var supermysigt att leka hela familjen och sätta oss och äta mat som någon annan kom och dukade fram!
Det var lite ledig kvalitetstid mellan mina arbetspass! Gäller att passa på!

1 kommentar:

  1. Usch slit inte ut dig vännen!!! Jag har precis haft ledigt 3 dagar och det har varit väl behövligt vill jag lova. Runkeeper heter den appen jag har på telefonen när vi springer. Jätte bra. Man får en extra peppning och alla resultat sparas i telefonen. Funkar såklart super när man promenerar med. Massa kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)