tisdag 2 september 2014

Firat våran 6-åring

Hej på er!!
Längesen nu!!
Såå mycket hela tiden! Jobbar dygn numera... Riktigt bra! Jobbar 7 pass i månaden så jag är ledig mycket! Vilket är tur då jag har börjat lägga mer tid med härliga gänget från city wellness!! 

Jag har äntligen köpt mig en egen scanningsvåg! Så nu scannar jag en del hemma! Bara att höra av sig om man ör intresserad så scannar jag dig så du får veta ditt kroppsfett, kg muskler i kroppen, viloförbränning, bukfett mm!! Mycket intressant vill jag lova!! 

Ikväll ska vi ha hälsokväll hos en tjej och i morrn har jag 3 st behovsanalyser + scanningar inbokade!! Jättekul!! 

Jag äter själv herbalife dagligen och Bill inte vara utan dem!!! Är så pigg, och orkar träna mer vilket ger bra resultat!! 
Så skönt med nu när jag har kontroll på både vikten och hälsan!!

I fredags fyllde min lilla solstråle 6 år!! 
Mamma kom i torsdagkväll på besök så vi sjöng för Molly i fredags morses innan det var dags för barnen att gå till skolan! Det var förstårs uppskattat att öppna presenter tidigt på morgonen!!:-)





På kvällen hade vi kalas för både Buster och Molly!! Detta firades hemma hos deras pappa! Ett lyckat kalas och barnen var såå nöjda!!



Många barn var där när alla var samlade!! 



I söndags var vi också på kalas! Då var det namngivning åt lilla Agnes!! 
Ett riktigt kalasande helgen som var!!

Mamma har bott hos mig sen i torsdags... Sååå himla mysigt!!
Men nu e hon hos brorsan och Jans familj när jag har behövt jobba. Men vi ses en sväng till innan hon åker! Man får passa på! Beställde resa i helgen ner till Spanien också! Nästa sommar åker barnen och jag ner i 10 dagar!
Något att se fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)