torsdag 2 juni 2011

Loppis!!


Idag på förmiddagen åkte jag till Åhaga för att gå på loppis! Det var en lika stor loppmarknad där iår som det var förra året! Då stod jag där och sålde! :-)
Denna gången shoppade jag istället! Men det var inte så mycket, blev bara lite smått till barnen. Molly fick en söt docka och ett par barbiedockor varav den ena barbien var gravid! :-) Den hade en liten bebis man kunde plocka ut från magen! Det blev poppis!
Buster fick en fin piratbåt och en flexi-track! Det var en rejäl låda med massa tillbehör där i! 100kr var allt jag gav!
Bilden visar nästan exakt det som jag köpte till Buster men på BR kostar det ca 600kr! :-)
Ett bra köp!

Nu blir det snart lite kvällsjobb för mig! Sedan 3 dagars ledighet! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)