måndag 13 september 2010

Weekend i Oslo

Helgen som var åkte älsklingen och jag till Oslo helt själva! Torsdag till söndag blev det. Vi hade sååå mysigt!! Vi ville åka iväg. Inte så noga vart egentligen...utan vi kände bara att det skulle vara skönt att koppla av en stund utan barn och utan stress!
Det har vi verkligen gjort!

Vi slog ihop våran miniweekend med ett besök hos min gamla vän Therese och hennes kille!
Vi har haft det jättekul tillsammans med dem och har hunnit med lite av varje!
Det har bland annat blivit shopping, tapas, fest, promenader och mycket skratt!

Nu batterierna laddade för jobb igen!

Måste tillägga att det var helt ljuvligt att träffa våra små ögonstenar när vi kom hem igen! 4 dagar utan dem var väldigt tomt! Något saknades!!


Jag och Therese redo för fest!

posar med mitt fynd! Nya skinnjackan!

2 kommentarer:

  1. Snyck jacka tycker mamma!!
    Roligt att ni är nöjda med helgen!
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt att ni verkar haft det bra i Oslo!! kul att hälsa på therese där också kan jag tro!! blev en del partaj eller? :-)
    skitsnygg jacka!! :-) :-)
    hoppas vi ses snart!!
    krmaar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)