söndag 23 maj 2010

vilken helg!






Oj, vilken underbar helg det har varit! Kanonväder och vi har gjort mycket kul saker!

I fredags kväll var jag på personalfest hemma hos chefen! Vi lekte lekar, sjöng singstar, åt god mat, drack goda drinkar och skrattade enormt mycket! Kvällen var helt underbar!
Men...igår var dagen inte riktigt så rolig. jag mådde riktigt dåligt! Mådde illa och blev människa runt 14 tiden igen... Blä, vad jobbigt det var. Men sånt får man ta! Det var helt klart värt det!

På eftermiddagen planterade jag lite mer växter här hemma som ska få stå utanför nu i sommar! Sen åkte hela familjen iväg på grillfest hos en nybliven 30-åring på kvällen! Barnen busade och hade hur kul som helst! Det var också rikitgt lyckat!

Idag har vi vart inne i stan en stund. Det blev handlat lite fina sommarkläder till Molly! Tyvärr hittade jag inget kul till Buster. Men han ska också få sig något nytt snart! Molly fick en mysig sommarhatt, solbrillor, byxdress, rosleggins och en midsommarklänning!

Vi har haft en mycket härlig helg om jag sammanfattar mig kort! Avslutade denna dag med grillade revben saltbakade potatis, sallad och god sås. Till det ett glas rött! Härligt med sommar när man kan sitta och njuta på altanen av allt detta goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)