söndag 2 maj 2010

Jobb hela helgen

Hej på er!
Har inte hunnit med särskilt mycket denna helgen eftersom jag har jobbat nästan hela tiden! Fredagkväll, lördag och söndag dag. Har gått bra men har saknat mina små godingar då de har hittat på lite roligt!

Idag åkte Björn iväg med dem till Ymer! Det var "Knatteknatet där" En liten orienteringstävling för små!! Såå gulligt!! Buster fick en liten karta med små roliga figurer på som skulle stämma överens med kontrollerna dit han skulle!
Alla barnen fick nummerlapp på magen och när slutspurten var ropade de ut hans nummer i högtalarna och sa sen att Buster Johansson var på väg in i mål!! Gissa om han blev stolt! Min lille goding, han hade verkligen hur kul som helst! Det var det första han sa när han skulle berätta för mig- Mamma, jag vann! De ropade mitt namn!! Alla vann inte, men jag gjorde det!! Hahaha! Sött!!


Visar två gamla bilder som togs för exakt 1 år sedan! De växer fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)