lördag 15 maj 2010

Lördagkväll

Hej på er
Sitter nu och har precis ätit en sjukt god pizza som jag tillagade från Leilas nya bok!! Massa god ricotta, parmesan och annat gott på den! Mums filibabba!!!

Just det...loppisen gick jättebra i torsdags!! Gud va kul det var när man fick sålt en massa! Saker som inte ville ha fick jag pengar för! Det måste jag göra fler gånger! Tjänade 902kr!! Helt ok tyckte jag!!

Igår och idag har jag jobbat! Även i morgon ska jag jobba. I går kväll hade vi lite jobbfest på kransmossen med hela kommundelen. Vi grillade, satt och tjötade skit, spelade kubb och skrattade som tusan! Herregud vad kul vi hade! Jag var nykter eftersom jag skulle upp och jobba idag, men det var riktigt kul ändå! Jösses vad fulla vissa blev!! hahaha...kul att bara titta på några av dem!!!

Nu blir det fortsatt mys med min älskling och lille plutten som fortfarande är vaken! Lillgumman somnade för ett tag sen... Ha en fortsatt bra helg!

2 kommentarer:

  1. Det var ju kanon!!
    Tänk, saker som man kanske hade slängt annars ...
    Jag stod ju på Byttorps loppis, i SPÖregn och fick ihop en vinst på 420 kr lite drygt, jättebra med tanke på skitvädret...

    Såg just nu i din presentation... ska ni gifta er??? Gud va kul! När? Grattis!!

    SvaraRadera
  2. ja, det var ju bra gjort oxå!
    Japp, bröllop kommer att ske den 4 september på Getterön!
    Ska bli kul!!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)