måndag 31 maj 2010

pust

Nu satte jag mig ganska nyss i soffan!!!
Tur att jag inte har gjort det innan för jag har fått gjort ganska mycket!

Har varit underbart väder ute idag, hoppas hoppas att det är sommaren som äntligen har kommit för att stanna!!
En stund efter jobbet när barnen och jag hade kommit hem blev det glassutdelning! Under tiden passade jag på att städa och tvätta bilen under tiden som dem de stod och tittade på och slickade på sin glass! Vill man ha något gjort är det lika bra att bjuda på nått gott!! :-)

Har bakat nu hela kvällen!! Bullar tar en stund att göra! Men den tiden är det värt, för de blir verkligen hur goda som helst! Hade tänkt att göra dubbel stats men hade inte tillräckligt med socker! Hur vanligt är det då...när man heter Frida och bakar nästan jämt! Kunde jag väl tänkt på att det nästan var slut! Jaja, nu har vi lite bullar iaf att gömma i frysen tills det blir fika nästa gång! Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)