måndag 13 oktober 2014

Mina små juveler!

Hej på er!!
Sitter nu i soffan med lite tända ljus! Mina små knoddar ligger och susar sött! Molly fick lov att sova i min säng inatt! Mysigt! Igår fick Buster göra det. Lite mysigt att låta dem göra det ibland!

Mår så bra när de är hos mig!! De vill såklart leka med sina kompisar en del när de är här. Molly var ute hela eftermiddagen idag med granntjejerna! Buster följde med en klasskamrat hem! Sen hade han planerat att leka med en kompis på Sjöbo!  Roligt när har goa kompisar som vill leka!!

Har varit på föräldramöte för båda två nu! Intressant att höra vad de gör i skolan! Har lovat båda att jag även ska vara med en heldag i skolan och få uppleva på riktigt vad de gör. Men denna veckan går det inte för nu har dem en Hälso vecka!  Då händer massa annat!  I morrn ska båda vara på kransmossen och ha frilufsdag! 

Buster hade skrivit så fint när jag kom till hans plats i skolan!!! Väldigt rörande och glad när jag fick se hur duktig han är på att skriva!

Molly hade ritat en fin teckning på sig själv.  Alla föräldrar skulle gissa vem som var vem!! Alla ville ju självklart gissa rätt!! Det gjorde jag!!

Vi har även hjälpts åt att skriva brev till mormor nere i spanien! Både Buster och Molly skrev varsitt! Så nu får du hålla utkik mamma!!:-)

I morrn blir det först en scanning på fm för en tjej som kommer hit sen blir det nog lite träning igen! Var på onyx i lördags och skrev in mig! De hade sånt bra erbjudande så det ju de jag inte låta bli!! Var där första gången idag!! Härligt!!
Blev dåligt ned träning förra veckan när jag var så himla förkyld, men då underbart att komma igång igen! Tycker det börjar bli gör kallt att ut och springa nu...

Kram på er!!
Tack förresten för fina kommenterar!  Alltid lika kul att läsa!

1 kommentar:

  1. Åh jag ser verkligen fram emot att få brev från mina två små älskade godingar!! Så roligt! Så kul med friluftsdag, mycket kul som händer i skolan nu förstår jag! Puss o kram till er alla 3! Kram mormor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)