tisdag 30 september 2014

Ny lur, inflyttningsfest och herbalife!

Hej!!!
Längesen nu igen!!
Har köpt mig en ny lur! Min gamla var inte bra längre! Har nu lämnat iphone världen och är så nöjd med min nya samsung S5! Även buster har fått sin första lur! Skönt att kunna  nå varandra om jag skulle åka i en snabbis till affären eller om han är hos någon kompis!! Gissa om han sken upp som en sol när han fick den!!:-)

I fredags hade jag lite inflyttningsfest för fina vänner!  Både jobbarkompisar och gamla vänner kom hit! Bjöd på lite plock och välkomstbål!  En otroligt lyckad kväll som avslutades på grand!!

Tack för ni kom allihopa!!! Hade riktigt skoj!!

Herbalife rullar på! Shia vilket team vi är!!! Behöver fler säljare om någon är intresserad så är det bara att höra av sig!!
Mår så gott av dessa produkter! Har även beställt nya hudvårdsprodukter så snart blir det en hälsokväll där man får testa på nya hudvården!! Ska bli synliga och fantastiska resultat på bara 7 dagar!!!

Nu ska jag strax på föräldramöte för 2 - orna!  Blir intressant!
Kramar från mig!!

3 kommentarer:

  1. Här missar man grejer, jag hoppas att allt är ok med er.

    SvaraRadera
  2. Härligt med ett nytt inlägg!
    Det såg gott ut det du bjöd på! Vi kan väl höras snart? Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)