lördag 13 september 2014

Längesen...

Hej alla! 
Många undrar varför jag inte skriver så ofta... Hmm... Vad har jag för ursäkter?? Att jag jobbar mycket?? Kan jag ha det till försvar när jag jobbar 7 dygn på 4 veckor?? Helt galet bra schema så jag kan ju inte klaga på tidsbrist!
Men spenderar en del tid med mina scanningar och behovsanalyser!! Roligt när fler och fler blir intresserade! R folk märker att det ger resultat så blir fler nyfikna, vilket e riktigt skoj!
tagit det lite lugnt med träningen nu sista veckan för jag gjorde illa mig i ryggen förra veckan... var på massage i måndags och då blev det mycket bättre! Ska gå igen på fredag!! Vill verkligen vara rädd om ryggen som ska vara stark i många är till!!
På måndag när barnen e i skolan igen ska jag ut och springa igen!! På lördag ska jag ju springa kretsloppet!!! Då jäklar!

Nu är barnen hos mig igen!! De har varit hos mig sen i onsdags!!! Mysigt!!
Idag har molly vart på sin första konståkningsträning!! Så himla duktig hon var!! Helt otroligt! 2 ggr tidigare har hon stått på skridskor och det gick ändå jättebra!! Så roligt för henne!!




Här skulle de göra köttbullen!!:-)

Efter skridsko skolan åkte vi till Leos lekland!! Där träffade Buster en kompis som vi hade bestämt med och även lilla Nova och Naemi med sina fina föräldrar, min allra äldsta och Goa vän Lotta!!
Mys att sitta och prata en stund och barnen och riktigt skoj!!
Busters kompis följde även med hem till oss! Det har blivit Tacomys och massa lek! Nu sitter de på sitt rum och sjunger och gör armband!:-)

Ska försöka bli bättre på att skriva!! Men så trist när det inte funkar att lämna kommentarer... Någon som kan hjälpa mig?!

Kram Frida 

2 kommentarer:

  1. Hej! Skönt att ryggen är bättre, bra att du tar en massage till tror jag! Anders är ju så duktig!
    Så fin Molly är på sina skridskor, kul att hon tycker att det är kul! Alltid skoj att prova på lite olika saker! Vi kan höras på telefon? Kramis mamma

    SvaraRadera
  2. Nu skrev jag bara och publicerade och det funkade!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)