måndag 20 oktober 2014

Ledig tid

Hej!! Jobbade i lördags... gick av i söndags morses. Nu e jag ledig fram till torsdag!!! Har mina godingar här nu igen!  Njuter varje stund!!!
Hälsade på idag hos lilla Maja!  Kul att ses ugnen!  Var längesen nu av någon anledning.  Barnen åt mellanmål och vi drack kaffe! Gott!!!
Köpt träningskort på onyx nu med. Var där i morses och körde cirkel. 8 stationer, grymt jobbigt!!! Tur jag har bästa årerhämtningen!!!! Rebuild strength!

Köpte ett par nya jackor till barnen innan. De valde varsin.  Kände att de behövde nån mer snyggjacka nu när det börjar bli kyligare ute!!!

Mina små snäckor, så fina och nöjda de är!

1 kommentar:

  1. Så fina jackor! Jag kan mycket väl tänka mig att Molly valt sin!! haha! Hon vet vad hon vill ha den tösen! Så stora de ser ut på bilden, jösses som de växer nu! Vi kan väl prata på Skype i em / kväll? Puss på er! Mormor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)