tisdag 3 september 2013

Utmaning

Hej!
Ja, vi är nog ganska många som har antagit en utmaning! Vet ni vad jag menar? 
Johanna Toftbys blogg har jag följt den nått år tillbaka! Tycker hon e en jäkligt snygg tjej med mycket inspiration! I söndags antog hon en utmaning om att göra 100 squats i 100 dagar! Hon delade med sig av detta och frågade på sin blogg om vi andra vill vara med på denna utmaningen!
I söndags kände jag mig helt utslagen efter kalaset och låg raklång i soffan hela kvällen men igår antog även jag denna utmaningen! Shit så många snygga rumpor det kommer bli nu i Sverige!:-)
Jag ligger en dag efter, men vad gör det! Bättre sent än aldrig! 

Idag är min andra dag och jäklar vilken träningsvärk jag har!! Detta tar kan jag garantera! Prova du också!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)