måndag 23 september 2013

Härlig dag i Oslo!

Hej på er! 
Igår åkte jag till min fina vän Therese som bor i Oslo med sin fina lilla familj! Deras lilla nytillskott Edwin! Vilken sötis! Bara ett par månader gammal! 

Idag har vi gått och gått hela dagen! Gick in till stan i förmiddags! Solen har strålat från en klarblå himmel hela dagen! Vi har besökt många roliga affärer och nu är de 2 första julklapparna inhandlade! Känns bra att vara ute i god tid! Gäller även att passa på när inga barn är med!!:-)

Har även köpt mig ett par underbara brallor! Perfekta både som mys och till fest! HM 149kr Som hittat!! Är supernöjd! Det blev en fantastiskt god Cesarsallad till lunch på Aker Brygge och försårs gått och strosat på Karl Johan! Älskar Oslo! Så otroligt charmig stad! I morrn är det dags att bege sig hemåt igen! Effektiva dagar hos min fina vän! 
Tusen tack för att jag fick komma och hälsa på er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)