söndag 8 juli 2012

Riktigt go helg!

Hej på er! Vilken fantastisk helg!! Mycket roligt och även fått gjort en del!

Helgen började redan i fredags! Då var vi på en riktigt rolig grillfest hos våra goa vänner, J och C! De bjöds på massa god mat och dryck hela kvällen! Vi blev indelade i lag och lekte flera roliga lekar! Jösses vad vi skrattade stundtals!
Jag blev dock ganska dragen... :-) men jag hade tydligen pli på mig själv då jag gick och la mig vid 2 tiden. De andra festade på en stund till!!
Barnen hade en rolig kväll hos morfar och Eva, där de även sov över!

Igår och idag har vi fyllt på i kylskåpet, bakat en cheese cake tills på onsdag då älsklingen fyller år, grejat ute, jag har städat nerevåningen och så har hela familjen åkt ut med fyrhjulingen och fiskat!! Gud så mysigt det var!! Barnen tyckte det var
Jättekul också! Detta gör vi nog snart igen!

1 kommentar:

  1. Låter mysigt!!och kul med party!! Har ni en sjö nära? Kraaam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)