tisdag 29 maj 2012

Sandaler

Hej på er!!
Har haft två välbehövda lediga dagar nu! Så skööönt!
Igår kväll hade jag min sista lolavisning för säsongen!:-) hade nog kunnat ha ett par till men jag känner att jag är jättenöjd såhär! Har sålt lite mer än målet jag hade och det känns lagom såhär! Nu ska jag koncentrera mig på familjen och mitt vanliga jobb och vänner!:-) men till hösten blir det mer Lola igen!! Ska bli riktigt skoj med en ny kollektion då igen!!

Idag har vi varit hos Neela och Zeb! Barnen har lekt kanon ihop!!:-) som alltid!

Därefter blev det sandaler inhandlat till barnen!! Klpte på fotriktigr i år igen! Gillar verkligen märket Keen!
Jösses vad barnens fötter har vuxit! Nu har Buster storlek 31 och Molly har 26! Båda barnen har ökat 2 storlekar sen förra sommaren! Var ska detta sluta?!

Sitter nu i soffan och slöar lite! Buster har haft sin fotbollsträning ikväll igen! Nu sover de båda gott!

Längtar tills i morrn kväll!! Då blir det middag på köket med hela mammagruppen! Ett gäng glada tjejer! Kan inte bli annat än bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)