måndag 14 maj 2012

Bakning

Å va jag älskar att baka! I helgen bakade jag drömmar, mjuk pepparkaka och en chocolate chip cookies deg som jag frös in i en rulle! Bara att ta fram om man får oväntat besök!:-)
Har själv inte smakat på något efter som jag nu försöker tänka på figuren!
(gått ner -2,3kg på 5 dagar nu)

Var en sväng i fritsla tyglager också och köpte lite Green Gate saker på 20%! Så i dessa fina skålar och fat kommer det serveras mycket fika på i sommar!

Tog nyss fram min gamla goding som jag har på min hylla i köket under sommarhalvåret!
Sommarens söta! Herregud så mycket gott det finns hör i! Både svala drycker till lekande barn, fräscha efterrätter, bakverk, pajer mm!! Får massa inspiration när jag bläddrar här i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)