tisdag 31 januari 2012

mycket...

hej på er!!
Tänkt skriva om helgen som var men det har inte hunnits med. Fattar inte att det är så mycket hela tiden!!

I fredagskväll skulle jag träffa några kompisar för och käka lite thaimat och sedan dansa till E-type på Grand! Efter 1 h timmas väntande höll vi på att inte komma in men det ordnade upp sig så tillslut var vi inne!! TUR!! Detta hade ju vi sett fram emot!
Vi hade riktigt skoj men det var sjukt mycket folk! Vilket tryck det var, helt otroligt!!!

Typiskt bara att min lilla skrutta här hemma hade fått feber under dagen. 39 grader hade hon och såg inte alls pigg ut. Kändes sodär att ämna henne!!
Men pappa tog minst lika bra hand om våra små troll!!
Jag sover över hos pappa på fredagsnatten för jag skulle upp vid 9 och sen bli hämtad av ett gäng tjejer från Göteborg! Det var nämligen Kick off med House of lola i Jönköping!!
Vi var nog ca 50-60 pers! Och alla verkar sååå goa!!!
Vi fick se hela nya kollektionen mm. Ska bli jätteskoj att även få vara med som säljare denna säsong för det är underbart snygga kläder!! Själv får jag svårt att välja....vill ha ALLT!!!

I söndags var vi mestadels hemma! Molly hade fortfarande feber....Fattar inte vad detta är....hon e ju aldrig sjuk annars. Lite oroväckande när febern håller i sig såpass länge!
I går fick barnen vara hemma från dagis...jag började jobba kl 17 så Björn han komma hem...men idag får han var hemma från jobbet och ta med Molly till vårdcentralen så ska jag jobba hela dagen.

Igår kom mina lola kläder hem!! Banrne hjälpte mig att packa upp allt och det provades en hel del!! ÅÅåå, längtar till onsdag när man får börja handla!! :-)
Kan rekomendera att titta in på hemsidan när kläderna ligger inne där!!

Nu ska jag rusa till jobbet!
Ha en fin dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)