måndag 2 januari 2012

GOTT NYTT 2012!

Hej på er!! God fortsättning!! Hoppas ni alla har haft en härlig nyår!
Jag har inte hunnit skriva nånting det sista dagarna vilket beror på att jag har jobbat en hel del. Jag jobbade hela helgen, vilket innebär att igår, var jag väääldigt trött!!
Nyår jobbade jag till 16.00 sen blev det en dusch och ombyte till fest för att bege oss till våra goa vänner, J och C! De hade dukat upp till 3:rätters! En fantastisk kväll!! Riktigt roligt hade vi och åt och drack gott. Ville inte gå och lägga mig, men vid 03 tiden tvingade jag mig själv eftersom jag visste att min klocka skulle ringa kl 6. Japp, jag hade 11,5 timmars härligt jobb framför mig! :-) Först 7-13, sen 16-21.30 Det gick faktiskt bra men jag var aningen seg till en början.

Timmarna, då jag var ledig. Åkte jag hem till mamma och somnade på deras soffa på stört! Det var riktigt skönt att ligga och sova en stund! Väldigt välbehövligt!! :-)
Har annars inte så mycket roliga bilder från kvällen tyvärr...tog några i början, men sen glömdes det bort... :-(


I onsdags förra veckan var vi hos Björns föräldrar och firade lite jul. En trevlig dag med underbart god mat även där! Barnen fick träffa tomten än en gång!! Julklappar delades ut och barnen var lika glada som på julafton!! Tänk att det är så spännande att få träffa självaste tomtefar..!
Dagen efter sa Buster... Mamma- Jag tror att Tomten var Thomas (deras granne). Vad svarar man... - VA?? Varför tror du det?
- Jo, för han hade likadana skor som Thomas hade när han kom.
hehehe...goa unge! Han är verkligen uppmärksam! Thomas, dök upp en liten stund efter att tomten hade gått...men herregud, kan inte fatta att han tänkte på just detta!!

Två bilder från denna dag!

Jaa, nu e det nytt år men nya möjligheter!! Undra vad detta året har att erbjuda? Det första jag tänker på är att Buster kommer fylla 6 år och börja i SKOLAN!!!! Hur är detta MÖJLIGT??
Våran lilla stumpa kommer fylla 4 år! Buster var ju nyss 4!! Fattar inte....

Eftersom barnen blir äldre så innebär det ju att även vi blir det... Jag fyller snart 30!! Jisses!!! Jag minns när min mamma var 30! :-)
Då jäklar!! Då ska det bli FEST!!
Det blir säkert ett bra år vi får framför oss!!! Vad har ni andra för planer... Jag ska börja med att äta lite nyttigare... Har kännt mig som en svullen julagris det sista! BLÄ!


1 kommentar:

  1. Haha vilken skön kommentar från Buster om tomten!
    När jag var 4 år så gick jag till min mamma, livrädd, och sa "mamma, tomten har snott pappas klocka!!!"

    Ja, det var ju så, tomten och pappa hade likadana klockor och det råkade jag lägga märke till. SNOTT också... haha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)