söndag 14 augusti 2011

House of Lola

Hej på er!!

Igår var jag i Örebro under dagen! Jag samåkte tillsammans med 4 andra tjejer som jag aldrig träffat förut. Vi skulle på Kick off där, för House of Lola.
Herregud vilken kick man fick!! Riktigt trevliga tjejer och underbart fina kläder!! Men den karamellen fick vi suga på länge...kläderna fick vi se i slutet av dagen! Det blev modevisning och alla fick prova, klämma och känna på alla plagg!!
Det ska bli riktigt jäkla kul att börja sälja detta märke. Jag tror aldrig att jag har sett så många fina plagg i en och samma kollektion förut. Man ville liksom ha ALLT!! Det blir svårt att välja! Den var en tjej som sa...-synd om den som inte ska gå på en sådan här visning i höst! Ja, det kan jag allt hålla med om!! :-)
Så säg till om du inte vill gå miste om något!!

På onsdag är det premiär! Då är det första visningen som gäller när kollektionen också släpps! Ska bli såå kul!!!

1 kommentar:

  1. Spännande! Jag har än så länge bara fått två svar från folk som KAN komma.. Många som inte vet vad det är, men herregud.. GOOGLE??!!
    Har nog bjudit in runt 20 pers så hoppas verkligen på fler svar, blir nog en liten påminnelse snart med!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)