lördag 27 augusti 2011

Äntligen!

Idag har vi fått våran nya säng! Gud så sköööön!!! Kändes riktigt lyxigt att lägga sig ner på den!! Vi kommer nog sova riktigt skönt inatt kan jag tänka mig! Har bäddat rent nu och Björn blev liggandes...hehehe. Kanske iofs kan bero på att han var på firmafest igår...!! :-)
Buster och jag hade egen myskväll igår, Pappan i huset var iväg på fest och Molly har en tjejhelg hos mormor! Kul att få lite egen uppmärksamhet ibland! Nyttigt att dela på barnen med tror jag.

Nu ska det städas och grejas för i morgon ska det bli kalas!! Tänk att våran lilla fina tjej blir 3 år på måndag! Detta ska firas i morgon! Har hunnit med en sväng till Toys R us i Göteborg idag! DÄR finns det leksaker att välja mellan!! Jösses, vilket utbud de har!! Jag tor att Molly kommer bli väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)