tisdag 22 februari 2011

Träning!

Nu ikväll har jag kommit hemifrån en stund för lite egen tid!!! Känns som man aldrig får det nu för tiden!! Men ikväll så stack jag iväg till Friskis och gjorde en liten provträning!!

Ritigt jäkla underbart att svettas lite!! Det här ska det bli ändring på!! Måste komma iväg oftare, men nu gäller bara och ta reda på vart man ska träna nånstans!! Det hänger mellan onyx eller Friskis och svettis.
På torsdag kommer min snälla mamma hit och ska vara lite barnvakt en stund så jag kan stica iväg och köra ytterligare en provträning! Tack snälla mamma!!! Det är värt massor för mig!

Har känt mig lite nere ett par dagar. Känns som man inte gör annat än att jobba, hämta barn, plocka undan, laga mat, diska, tvätta, vika ihop tvätten och börja om från början med allt igen. Jag har inte tränat på flera år!!! Och nu känns det som att jag inte orkar mer. Har ingen energi kvar!! Behöver svettas lite och känna att jag fyller på med mer energi så jag kan vara en glad mamma när man kommer hem!!
Det är viktigt med lite egentid emellanåt!!

Hur ofta kommer ni iväg själva och gör nått annat än att bara vara hemma och gör vardagssysslor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)