fredag 15 januari 2010

Lika gamla



På dessa två bilderna skiljer det inte mer än en månad på dem!! Vad tycker ni? Är de lika?
Bilden på Buster är tagen i november 07. Strax efter började han ju dagis. Alltså som Molly gör nu! Lite kul faktiskt!!

Inskolningen flyter på bra! Idag gick jag ifrån ett par gånger. När d gick ut och lekte så stannade jag inne och när det var dax så gick jag in i ett annat rum! Det gick bra båda gångerna. Men först blev hon inte så glad...men det gick snabbt över! Duktig tjej!
Både Buster och Molly åt som hästar. De sitter mitt emot varandra. Idag fick de pannbiff, lök, sås, potatis och kokta morötter! De åt som bara den men löken sköt Buster över till Mollys tallrik! Sen när jag kom ut till dem igen så var Buster den enda som satt kvar vid bordet och åt, sekunden satt han och slickade tallriken!! hahahaha!! Gott betyg till den hemmalagade maten som görs på plats av kocken, stunden innnan den serveras!

2 kommentarer:

  1. likadan ögonfärg iaf! :) kollade snabbt!

    SvaraRadera
  2. Sötnosar :-) Tycker de är jätte lika. Samma ögon, haka o öron....Molly har nog dock lite mer babyhull :-) Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)