tisdag 27 januari 2009

Fått bilder!!

Jippie, idag när jag stod och diskade såg jag postbilen åka förbi. ÅÅ, hoppas jag får bildena på Molly tänkte jag!! De skulle nämligen skickas hem på en cd-skiva och sen ska jag få välja ut därifrån vilka jag vill ha. Det blir inte lätt!!!!Vill ju ha allihopa redigerade.Otroligt fina bilder tog fotografen Pär. Honom kan jag varmt rekomendera! Här är ett litet axplock så ni får se den SÖTA lilla MOLLY!

Nu är det packning på hög nivå! I morgon bär det av till Sälen. Syns igen på söndag!!
Ha det gott så länge



6 kommentarer:

  1. Å, vilka fina bilder!! Förstår att dte blir svårt att välja. Tog ni några syskon kort oxå? Vill verkligen gå till fotografen och fota våra med. Har ni haft Molly på BTbild? Vilken fotograf tog ni då? eller gör Per det oxå??

    SvaraRadera
  2. O så söt hon är. Verkligen underbara bilder! Ha det nu så mysigt i Sälen så hoppas jag vi ses nästa vecka. Kramar

    SvaraRadera
  3. Super fina bilder=) va sägs om lite god fika nån dag hemma hos mig? Kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Linda: Nej, det blev inga syskonbilder. Ville inte ha med Buster för att underlätta det hela. Det får bli syskonbilder lite längre fram.

    Maria: tack, ja, jag blev helnöjd!

    Frida: Tack!! Ja, jag väntar!!! Kan nästan när som helst!!

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!!!

    Fina kort på Molly, visst kan man inte få nog av bilder på de små liven!

    Hjärtat får du fram genom att välja tecksnitt Wedding och caps lock + y!

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Många kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)